نمازگزاران سنندجی اقدام شنیع نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند
کد خبر: 4114339
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

نمازگزاران سنندجی اقدام شنیع نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند

نمازگزاران و مردم متدین سنندج در اعتراض به اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مرجعیت دینی امروز، 23 دی‌ماه در صحن مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

نشریه شارلی ابدو

به گزارش ایکنا از کردستان، نمازگزاران و مردم متدین سنندج در اعتراض به اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مرجعیت دینی امروز، 23 دی‌ماه در صحن مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

نمازگزاران سنندجی در این تجمع با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» اقدام وقیحانه نشریه شارلی ابد در توهین به ساحت مرجعیت دینی را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم گفت: دشمنان طی اغتشاشات اخیر بارها به مقدسات دینی اهانت کردند و حالا در ادامه این اقدامات شنیع، نشریه شارلی ابدو در فرانسه که سابقه هتاکی به پیامبر اسلام(ص) را دارد، به دستور اربابان صهیونیستی خود به رهبری و مرجعیت دینی توهین کردند.

وی با بیان اینکه این اهانت به منظور بر هم زدن آرامش روانی جامعه و ایران هراسی است، یادآور شد: دشمن از پیشرفت ایران اسلامی و رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب عصبانی است و به دنبال ایجاد فتنه در ایران اسلامی است اما مردم با هوشیاری خود، این توطئه‌ها را خنثی کرده و می‌کنند.

انتهای پیام
captcha