مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» کردستان تجلیل شدند
کد خبر: 4164582
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» کردستان تجلیل شدند

مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» کردستان با حضور فرماندار سنندج و مدیرکل کمیته امداد استان امروز، یکم شهریوماه در سالن جلسات کمیته امداد تجلیل شدند.

تجلیل از مدیران مدارس همدل

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان امروز، یکم شهریور در آیین تجلیل از مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» کردستان گفت: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل از از سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان کردستان در راستای اجرای این طرح افزود: براساس این تفاهم نامه حدود هزار و ۵۴۴ دانش‌آموز در مدارس هیئت امنایی، غیردولتی و نمونه دولتی شناسایی شدند که بیشترین فراوانی ما در مدارس هیئت امنایی با ۶۶۰ نفر و کمترین آن حدود ۲۴۱ نفر در مدارس نمونه دولتی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به اینکه در این راستا ۳۶۰ نفر ازدانش‌آموزان شناسایی شده بدونه پرداخت شهریه در مدارس همدل ثبت‌نامه شدند، بیان کرد: ۱۲۰ میلیون تومان از منابع دفتر مرکزی برای تجهیزات مورد نیاز این مدارس شامل رایانه، پرینتر، ویدیو پروژکشن و آب سردکن جذب شد که امروز تقدیم مدیران مدارس خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه، کمیته امداد تعهداتی را در زمینه تأمین تجهیزات ملزومات آموزشی و پرورشی برای مدارس همکار در طرح همدل دارد که ۹ مدرسه همکاری کرده و نیازهای آنان براساس خوداظهاری مدارس احصا و به آنها اهدا شده است.

طوسی با اشاره به اینکه برای مدیران این مدارس هم از منابعی که کمیته امداد تأمین کرده تسهیلات قرض‌الحسنه با سرانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: اقلام تهیه شده برای مدارس شامل بوده که امیدواریم بتواند بخشی از نیازهای مدارس را مرتفع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار کرد: امسال هم این آمادگی را داریم که بتوانیم بخشی از نیازهای این مدارس همکار را تأمین و تجهیزات موردنظر را در اختیار آنان قرار دهیم.

حسن عسکری، فرماندار سنندج در این آیین گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است که یک نهال کوچکی را غرس کردند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مدرسه همدل افزود: مدرسه همدل طرح بسیار ارزشمندی است چرا که تربیت نسل آینده یکی از با ارزش‌ترین وظایف اموزش و پرورش است و بی شک پرورش در کنار آموزش معنی پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha