اعلام زمان‌بندی آزمون نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4188529
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

اعلام زمان‌بندی آزمون نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج

برنامه زمانی برگزاری مرحله نهایی آزمون بخش معارفی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اعلام شد که بر اساس آن این آزمون به صورت مجازی و از تاریخ 29 آذر تا پنجم دی‌ماه در جریان خواهد بود.

اعلام زمان‌بندی آزمون نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا، برنامه زمانی مرحله نهایی آزمون معارفی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از سوی دارالقرآن این سازمان اعلام شد. بر همین اساس آزمون‌های این بخش از 29 آذرماه شروع می‌شود و تا پنجم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده آزمون رشته حفظ و ترجمه احادیث در بخش بالای 16 سال چهارشنبه ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود. آزمون مربوط به کتاب صراط در بخش بالای 16 سال نیز پنجشنبه ۳۰ آذرماه و آزمون رشته مفاهیم نهج‌البلاغه در بخش بالای 16 سال نیز شنبه دوم دی‌ماه برگزار می‌شود.

آزمون رشته مفاهیم صحیفه سجادیه سوم دی و مفاهیم سوره مبارکه اعلی در بخش زیر 16 سال نیز چهارم دی‌ماه و همچنین آزمون رشته مفاهیم سوره مبارکه مؤمنون در بخش بالای 16 سال نیز روز پنج دی‌ماه برگزار می‌شود. 

آزمون‌های مربوط به این بخش در تمام روزهای اعلام شده طی بازه زمانی ساعت 18 تا 19 و از طریق سایت دارالقرآن بسیج، برگزار می‌شود، لینک این آزمون طی روزهای آینده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. 

در بخش معارفی سی‌ا‌ُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج بیش از 100 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. این آزمون در دو مرحله برگزار می‌شود.

مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات آبان‌ماه برگزار شد و در آن ایام که شاهد اختلالاتی در وضعیت اینترنت کشور بودیم، تعدادی از شرکت‌کنندگان در بخش معارفی موفق به حضور در این آزمون نشدند. دارالقرآن سازمان بسیج این امکان را به شرکت‌کنندگان در بخش معارفی داد تا تمامی افراد در مرحله نیمه‌نهایی بدون احتساب نمرات کسب شده، امکان حضور در آزمون نهایی را داشته باشند.

آزمون مرحله نیمه‌نهایی بیست سوال چهارگزینه‌ای و دو پرسش تشریحی و آزمون نهایی نیز چهل پرسش چهارگزینه‌ای و دو پرسش تشریحی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha