تهی نشان دادن انقلاب از دستاورد؛ هدف دشمن از تطهیر چهره پهلوی
کد خبر: 4197584
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
قنبری تأکید کرد:

تهی نشان دادن انقلاب از دستاورد؛ هدف دشمن از تطهیر چهره پهلوی

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای زیرسؤال بردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن با پیشبرد پروژه تطهیر چهره پهلوی درصدد آن است که انقلاب اسلامی را تهی از دستاورد و رژیم منحوس پهلوی را مملو از دستاورد نشان دهد.

حشمت الله قنبری

 حشمت‌الله قنبری، رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره ضرورت حضور در انتخابات اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی است که باید از آن برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی بهره گرفت. در این ایام‌الله لازم است کارهای تبیینی و تبلیغی در دانشگاه‌ها و در کل جامعه انجام شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای زیرسؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن با پیشبرد پروژه تطهیر چهره پهلوی درصدد آن است که انقلاب اسلامی را تهی از دستاورد و رژیم منحوس پهلوی را مملو از دستاورد نشان دهد. تاریخ گویای این واقعیت است که رژیم پهلوی یک رژیم کاملاً وابسته به آمریکا و غرب بود و این رژیم بدون اجازه بلوک غرب جرئت انجام فعالیت‌های اقتصادی را نداشت ولی امروزه از این وابستگی خبری نیست و هر چه داریم با اتکا به توان داخلی رقم خورده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ادامه بقای رژیم پهلوی؛ اضمحلال، وابستگی و عقب‌ماندگی را برای کشور به ارمغان داشت، افزود: ادامه رژیم پهلوی ننگ وابستگی را برای مردم ایران به همراه داشت و ملت ایران برای رهایی از این ننگ دست به انقللاب زدند. ایرانیان همیشه با حریت و شرافت زندگی کرده‌اند و استقلال داشته‌اند و هیچ‌گاه زیر بار وابستگی نرفته و نخواهند رفت.

قنبری یادآور شد: پیش از انقلاب اسلامی؛ آمریکایی‌ها برای ما تصمیم‌گیری می‌کردند، آمریکایی‌‎ها می‌گفتند برای حفظ امنیت باید چه کنیم یا چه تجهیزات نظامی در اختیار داشته باشیم و یا با کشورهای منطقه چگونه مراوده برقرار کنیم. به طور کلی همه چیز را آنها به ما دیکته می‌کردند و هیچ اختیاری از خود نداشتیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران دست دخالت استکبار جهانی را در امور داخلی کشور قطع کرد و باعث شد دنیای یکجانبه‌گرایی به پایان برسد. امروز جمهوری اسلامی ایران که برآمده از اراده و خواست مردم است به قله‌های رفیع پیشرفت دست یافته و با وجود تحریم‌های ظالمانه، این پیشرفت‌ها موجب حیرت همگان شده است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر به دنبال رقم خوردن انتخابات پرشور هستیم باید دستاوردهای انقلاب در ایام‌الله دهه فجر برای مردم تشریح و تبیین شوند. همواره شاهد بودیم مردم در صحنه‌ها و مواقع مختلف پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و این را در انتخابات پیشین به نمایش گذاشته‌اند. امروز بیش از هر زمان دیگری باید انسجام و اتحاد ملی را دنبال کنیم چون دشمن تلاش می‌کند به این دو عنصر مهم آسیب برساند و لذا نباید اجازه تحقق خواست دشمن را داد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha