نشست روایت پیشرفت با محوریت «توسعه ملی، هویت ملی» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4198456
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

نشست روایت پیشرفت با محوریت «توسعه ملی، هویت ملی» در کردستان برگزار شد

نشست روایت پیشرفت با محوریت «توسعه ملی، هویت ملی» امروز، 17 بهمن در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

برگزاری نشست روایت پیشرفت در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدصادق صادقی، دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی، در نشست روایت پیشرفت که با محوریت «توسعه ملی، هویت ملی» امروز، 17 بهمن در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، با اشاره به جهاد تبیین گفت: تأکید مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است چراکه دشمنان امروز با وارونه جلوه دادن حقایق سعی در ناامید کردن مردم ما را دارند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات نظام مقدس انقلاب اسلامی باید با روایتگری برای همگان تبیین شود، افزود: امروز مردم در قالب یک تحلیلگر سیاسی مسائل را بررسی می‌کنند لذا باید روشنگری بیشتر صورت گیرد.

مشاور استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات رایگان به مستضعفان  در نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران افزود: ایران زمانی حیات خلوت کشورهای استکباری بود اما امروز  به برکت انقلاب اسلامی به یک اقتدار و قدرت جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر مدار پیشرفت و آبادانی قرار دارد، بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز استقلال خود را حفظ کرده و این استقلال را به سایر کشورها تکثیر کرده است.

صادقی در ادامه با تأکید براینکه دشمن امروز دنبال خبرسازی دروغ است، گفت: این امر می‌طلبد تا دستاوردهای متعالی انقلاب اسلامی ایران را بیشتر به مردم بشناسانیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن از موشک‌های ایران هراس دارد، افزود: دستاوردی که امروز اعلام شده مربوط به چندسال گذشته است اما پیشرفت و توسعه ایران بیشتر از این امر است اما صلاح می‌دانیم که این امر بیان نشود.

مشاور استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی در ادامه گفت: پیشرفت را با افتخار فریاد بزنیم تا اتحاد، انسجام و هویت ملی‌مان بیشتر تقویت شود و با حمایت نسل جدید و نسل جوان تا تحقق تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت را درک کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان یان مراسم از برگزیدگان مسابقه حماسه حضور که به مناسبت سفر استانی دوم رئیس جمهور به استان  کردستان برگزار شده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha