آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان
کد خبر: 4208697
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم روزه‌دار کردستانی همزمان با سراسر کشور ساعاتی قبل در تمام شهرستان‌های استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مردم روزه‌دار و ولایتمدار استان کردستان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کرده و ندای حق‌ خواهی و  دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه را سر دهند.

این مراسم باشکوه در شهر سنندج، مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شده و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع می‌کنند.

همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مؤمن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

مردم انقلابی و ولایت مدار سنندج با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، الله اکبر الله اکبر، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، کردستانی بیدار است از اسراییل بیزار است، تجمع خود را از میدان آزادی این شهر شروع کرده و به سمت میدان انقلاب، محل تجمع راهپیمایان، حرکت کردند.

با توجه به جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شهر غزه، روزه‌داران کردستانی امسال پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته بوده است و تمام اقشار مختلف مردم از پیر، جوان، زن و مرد، کارگر، کارمند، دانش‌آموز و دانشجو با حضوری پررنگ خود در این راهپیمایی خشم و انزجار خود را از جنایتهای رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha