آرامش و خوشحالی مردم غزه پیامد اصلی حمله به اسرائیل است
کد خبر: 4210277
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

آرامش و خوشحالی مردم غزه پیامد اصلی حمله به اسرائیل است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک پیروزی ایران در جواب دنداشکن و قاطعانه به رژیم اشغالگر صهیونیسم گفت: آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه پیامد اصلی حمله امشب سپاه به اسرائیل است.

اقبال بهمنی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

ماموستا اقبال بهمنی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک جواب قاطعانه و پیروزمندانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: حمله موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حق مسلم مردم ایران بود چراکه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران و شهادت چندین نفر از مستشاران ایرانی شروع‌کننده این امر بود لذا ایران نیز جواب قاطعی به دست‌درازی اسرائیل داد.

وی با اشاره به اینکه کودکان، زنان، پیر و جوان و مردم غزه چندین ماه زیر بمب‌ها و حملات رژیم غاصب اسرائیل شب آرامی را نداشته‌اند، افزود: رژیم صهیونیستی بامداد گذشته به دلیل ترس از ایران مقتدر به سوراخ‌های خود پناه برده و فرصت حمله به مردم بی‌گناه غزه را پیدا نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل قطعاً دستاوردها و پیامدهای بسیاری را برای جهانیان خواهد داشت اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین پیام این حملات آرامش و خوشحالی مردم به‌ویژه کودکان غزه است.

پاسخ ایران به اقدام گستاخانه اسرائیل

وی ادامه داد: ایران هیچ‌گاه خواهان جنگ نبوده و امروز در دفاع از خاک خود و شهادت 33 هزار مسلمان بی‌گناه فلسطینی این حملات خود را انجام داده است.

ماموستا بهمنی حمله بامداد جمهوری اسلامی ایران را وعده تحقق یافته الهی دانست و گفت: خداوند متعال در سوره فیل می‌فرماید: «وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ؛ و بر ضد آنان گروه گروه پرندگانی فرستاد» و این حمله مصداق عینی همین آیه قرآن است چراکه رژیم غاصب صهیونیسم با حمله به بیت‌المقدس، ویران‌کردن هزاران مسجد در فلسطین و غزه، حمله به کنسولگری ایران و به شهادت‌رساندن مسلمانان بی‌گناه، مصداق همان اصحاب فیل است و قطعاً نابود خواهد شد.

وی افزود: این حق مسلم ایران است که هر کشوری که به خاک، اتباع و مردمش در جای جهان اهانت و دست‌درازی کند، پاسخی کوبنده و قاطع به آنان داده و آنان را برجای خود بنشاند چراکه رژیم صهیونیستی اسرائیل در جایگاهی نیست که بتواند به کشور و ملت ایران اهانت کند و این اقدام بی‌جواب نمی‌ماند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کار سپاه پاسداران مصداق همان «طَيْراً أَبابِيلَ» بود که بامداد امروز بر سر اصحاب فیل ریخت و موجب شد تا این جرثومه فساد و سران مفسد آن از ترس جانشان به سوراخ‌های خود پناه ببرند.

اتحاد و همبستگی بیشتر کشورهای اسلامی

وی این امر را فرصتی برای اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: دول عربی و تمام کشورهای اسلامی باید امروز با ایران اسلامی همراهی کرده و در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیسم در حق مردم مظلوم و بی‌گناه غزه با هم متحد شده و این جرثومه کفر را در منطقه خاورمیانه نابود کنند.

ماموستا بهمنی افزود: کشورهای اسلامی باید امروز بیدار شوند چراکه دیگر سکوت در مقابل تکه تکه شدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی و غزه‌ای و هتک حرمت به ناموس مسلمانان، جایز نیست و امروز بهترین فرصت است تا در حمایت از ایران اسلامی به میدان آمده و اسرائیل را از نقشه جهان محو و نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان فلسطین بعد از شب‌ها نخوابیدن و بیداری از ترس حملات رژیم غاصب صهیونیستی شبی آرام را تجربه کردند و با آرامش دیشب خوابیدند، گفت: نتانیاهو و سایر سران اسرائیل از ترس ایران اسلامی فرصت حمله به غزه را پیدا نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام دیگر حملات ایران به اسرائیل این است که  آمریکا و سایر هم‌پیمانانشان در جهان غرب و جوامع بین‌المللی این است که باید از پشتیبانی خود از اسرائیل غاصب دست بکشند چراکه در غیر این صورت منافع آن‌ها در منطقه به خطر خواهد افتاد.

تشکیل جبهه موحدین به رهبری «سیدعلی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)»

وی بیان کرد: امروز جبهه موحدین، توحید و یگانه‌پرستی، خداپرستان و نورانیت به رهبری، مقام معظم رهبری سیدعلی خامنه‌ای در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است لذا همه کشورهای اسلامی امروز باید ایمان و اعتقاد درونی خود را به طور مسجل و روشن بیان کنند.

ماموستا بهمنی گفت: پرچم اسرائیل همان نماد نیل تا فرات را با خود دارد و اگر تا کنون اقدامی انجام نداده به خاطر ترس از ایران اسلامی و جبهه مقاومت بوده است لذا اگر در مقابل این دست‌دراز‌ی‌ها و تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی سکوت کنند به هیچ کشور و دول اسلامی رحم نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha