نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در کردستان به کار خود پایان داد
کد خبر: 4210775
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در کردستان به کار خود پایان داد

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» امروز، 28 فروردین در جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.

نخستین مسابقات ارائه سه دقیقه ای سدید

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: فراخوان  مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» به همت واحد انتشارات جهاددانشگاهی کردستان از 15 دی‌ماه در سطح دانشگاه‌های استان اعلام شد و بعد از این تاریخ فرصت ثبت‌نام دوبار برای علاقمندان تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در رشته‌های کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی و مقاله افزود: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: در این دوره از مسابقات ارائه سه دقیقه‌ای سدید دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانستند شرکت کنند و فقط در بخش پایان نامه، دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا مجوز شرکت را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 30 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان کردستان شرکت کرده بودند، گفت: از این تعداد 3 نفر در مقطع دکترا، 3 نفر در مقطع ارشد و 24 نفر در مقطع کارشناسی با هم به رقابت پرداختند.

ورمزیار با اشاره به استقبال بسیار خوب دانشجویان بانو از این دوره از رقابت‌های ارائه سه دقیقه‌ای سدید افزود: 8 نفر از شرکت‌کنندگان آقا و 22 نفر از آنان دانشجویان بانو بودند و از این تعداد 3 نفر در پایان‌نامه، چهار نفر در مقاله و 23 نفر در بخش کتاب شرکت کرده بودند.

وی در پایان گفت: در پایان این دوره از مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»، شلیر کاتورانی در بخش مقاله، سنا رادفر و سحر مکاری در بخش کتاب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha