یورش صهیونیست‌ها به سلوان/ طنین بانگ الله اکبر از مساجد و واکنش حماس
کد خبر: 3980813
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
تحولات قدس در یک نگاه؛

یورش صهیونیست‌ها به سلوان/ طنین بانگ الله اکبر از مساجد و واکنش حماس

نظامیان صهیونیست که امروز برای تخریب خانه‌های شهرک سلوان قدس به این منطقه یورش برده بودند، شماری از اهالی معترض را زخمی کردند. همزمان مساجد سلوان در اعتراض به تخریب خانه‌های مردم بانگ الله اکبر سر دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش با چندین خودروی زرهی و بولدوزر به شهرک سلوان قدس حمله کردند.

رژیم صهیونیستی به بیش از 17 خانواده فلسطینی ساکن سلوان اخطار داده بود که خانه‌هایشان را به بهانه نداشتن مجوز ساخت با دست خودشان خراب کنند و حالا با پایان این مهلت این رژیم برای تخریب خانه ها وارد عمل شده است.

نظامیان صهیونیست امروز با حمله به اهالی سلوان که تلاش می‌کردند جلوی تخریب خانه‌هایشان را بگیرند درگیر شدند که به زخمی شدن دست کم سیزده فلسطینی منجر شد.

همزمان که نظامیان رژیم صهیونیستی در حال تخریب یک مغازه در شهرک سلوان بودند از بلندگوهای مساجد در اعتراض به این اقدام اشغالگران صهیونیست بانگ الله اکبر طنین‌انداز شده بود.

در سلوان 59 هزار فلسطینی و 2800 شهرک نشین صهیونیست سکونت دارند. قریب به هفت هزار و پانصد نفر از فلسطینی‌هایی که در شش محله سلوان سکونت دارند در معرض کوچ اجباری قرار دارند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به سلوان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت تأکید می‌کند که اقدامات اشغالگران در قدس را زیر نظر دارد و هرگز به آنها اجازه تداوم سیاست خود در نابودی قدس را نمی‌دهد.

این جنبش تأکید کرد: گزینه‌های مقاومت در پاسخ به رژیم اشغالگر نامحدود و متعدد است و هر کدام از این گزینه‌ها قابل بررسی و اجراست.

انتهای پیام
captcha