مسعود جان‌بزرگی شیوه‌‎های ارتباطی با نوجوانان را در ایکنا می‌گوید
کد خبر: 4187189
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

مسعود جان‌بزرگی شیوه‌‎های ارتباطی با نوجوانان را در ایکنا می‌گوید

مخاطبان ایکنا می‌توانند سؤالات خود درباره نحوه ارتباط و تعامل والدین با نوجوانان را از مسعود جان‌بزرگی،‌ روانشناس و مبدع رویکرد «درمان معنوی خداسو» بپرسند.

مسعود جان‌بزرگی، روانشناسبه گزارش ایکنا از قم، نوجوانی مرحله‌ای حساس و پرچالش در رابطه والدین با فرزندان محسوب می‌شود. ورود نوجوان به مرحله جدیدی از زندگی، اقتضائات جامعه، هویت‌یابی،‌ فاصله بین نسلی فرزند با والدین،‌ پرخاشگری، رفتارهای پرخطر و آسیب‌زا از دغدغه‌های والدین در امر تربیت فرزندان‌شان است.

در همین راستا و براساس اطلاع‌رسانی که در تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی خبرگزاری ایکنا در فضای مجازی با نشانی iqnanews صورت می‌گیرد، مخاطبان می‌توانند پرسش‌های خود را در حیطه تعامل با نوجوان از طریق درج کامنت مطرح کنند. 

پس از دسته‌بندی، این سؤالات در قالب برنامه‌ای با حضور مسعود جان‌بزرگی، روانشناس و «مبدع رویکرد درمان معنوی خداسو» و سیدمیلاد اوصیاء، به عنوان مجری و کارشناس مطرح می‌شود.

شما می‌توانید سلسله جلسات پرسش و پاسخ‌ با عنوان «تعامل با نوجوان براساس رویکرد درمان معنوی» را دوشنبه هر هفته در ایکنای قم دنبال کنید. همچنین مخاطبان ایکنا می‌توانند با نشاندارکردن این صفحه،‌ مطالب منتشر شده هر هفته را در قسمت «اخبار مرتبط» نیز مشاهده کنند.


بیشتر بخوانید:


یادآور می‌شود پس از استقبال چشمگیر از  سلسله برنامه «تربیت فرزند براساس رویکرد درمان معنوی» که سال گذشته به همت ایکنای قم و مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره تخصصی خانواده (وابسته به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) برپا شد، سلسله برنامه «تعامل با نوجوان براساس رویکرد درمان معنوی» به درخواست مخاطبان، به همت ایکنا و این مرکز مشاوره تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha