جمع‌خوانی قاریان نوجوان مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد + صوت
کد خبر: 4155914
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

جمع‌خوانی قاریان نوجوان مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد + صوت

قاریان نوجوان مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد آیاتی از سوره‌های مبارکه کهف و شمس را به صورت جمع‌خوانی تلاوت کردند.

جمع‌خوانی قاریان نوجوان مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد + صوت

به گزارش ایکنا، قاریان نوجوان مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد، آیات 32 تا 34 سوره مبارکه کهف و آیات ابتدایی سوره مبارکه شمس را همخوانی کردند. 

مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد از جمله جلسات آموزش تخصصی تلاوت قرآن کریم است که با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیریت علی محرابی، قاری، حافظ و مدرس قرآن کریم اداره می‌شود.

از جمله خروجی‌های شناخته شده مدرسه تلاوت سبیل‌الرشاد می‌توان به یونس شاهمرادی، قاری بین‌المللی کشورمان که اخیراً در مسابقات بین‌المللی قرآن عطرالکلام عربستان حائز رتبه شد اشاره کرد.

وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلًا رَجُلَيْنِ جَعَلْنَا لِأَحَدِهِمَا جَنَّتَيْنِ مِنْ أَعْنَابٍ وَحَفَفْنَاهُمَا بِنَخْلٍ وَجَعَلْنَا بَيْنَهُمَا زَرْعًا ﴿۳۲﴾

و براى آنان آن دو مرد را مثل بزن كه به يكى از آنها دو باغ انگور داديم و پيرامون آن دو [باغ] را با درختان خرما پوشانديم و ميان آن دو را كشتزارى قرار داديم.

كِلْتَا الْجَنَّتَيْنِ آتَتْ أُكُلَهَا وَلَمْ تَظْلِمْ مِنْهُ شَيْئًا وَفَجَّرْنَا خِلَالَهُمَا نَهَرًا ﴿۳۳﴾

هر يك از اين دو باغ محصول خود را [به موقع] مى‏ داد و از [صاحبش] چيزى دريغ نمى‌‏ورزيد و ميان آن دو [باغ] نهرى روان كرده بوديم.

وَكَانَ لَهُ ثَمَرٌ فَقَالَ لِصَاحِبِهِ وَهُوَ يُحَاوِرُهُ أَنَا أَكْثَرُ مِنْكَ مَالًا وَأَعَزُّ نَفَرًا ﴿۳۴﴾

و براى او ميوه فراوان بود پس به رفيقش در حالى كه با او گفت‌وگو می‌کرد گفت مال من از تو بيشتر است و از حيث افراد از تو نيرومندترم.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha