آرامش زندگی‌ام به قرآن وابسته است
کد خبر: 3994773
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
حافظ 22ساله قرآن کریم در مسابقات قرآن اوقاف قم:

آرامش زندگی‌ام به قرآن وابسته است

شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم بیان اینکه ظهور عشق قرآن در قلب من لطف خداست، تصریح کرد: نمی‌توانم قرآن را زمین بگذارم زیرا آرامش زندگی‌ام به آن وابسته شده است و دوری از قرآن من را آشوب می‌کند.

نمیتوانم قرآن را زمین بگذارمنیلوفر حاجی رحیمی حافظ ۲۲ ساله کل قرآن کریم و شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان، در حاشیه این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: امسال برای اولین بار در مسابقات قرآن شرکت کردم و استرس بالایی داشتم.

وی با اشاره به اینکه حفظ قرآن کریم را از سال ۹۲ آغاز کردم، افزود: حفظ قرآن را در شهریورماه ۱۳۹۹ به پایان رساندم و در این یک سال تنها در مسابقات کتبی و مجازی شرکت کردم.

حاجی رحیمی رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در این دوره از مسابقات را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: شرایط برگزاری مسابقه و تمهیدات ویژه‌ای که برای جلوگیری از شیوع کرونا اندیشیدند، بسیار مطلوب بود.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان اینکه به تشویق یکی از دوستانم به حفظ قرآن کریم ترغیب شدم، ادامه داد: زمانی که سال سوم راهنمایی بودم با تشویق یکی از دوستانم که خود حافظ کل قرآن کریم بود و همچنین تحسین و تمجید‌های خانواده‌ام حفظ قرآن کریم را آغاز کردم.

وی  تصریح کرد: سال ۹۷ به دلیل تحصیل در دانشگاه برای ادامه حفظ قرآن کریم، بی‌میل و رغبت شده بودم به همین علت به درگاه خداوند متعال دعا کردم تا عشق قرآن را در دل من اندازد به اندازه‌ای که دیگر از آن غافل نشوم.

حاجی‌رحیمی با بیان اینکه از آن روز که این دعا از قلبم عبور کرد دیگر قرآن را زمین نگذاشتم، اظهار کرد: عشق و وابستگی عجیبی نسبت به قرآن در قلب من به وجود آمد و سبب شد تا ۲۳ جزء باقی‌مانده قرآن کریم را در مدت یک سال و نیم حفظ کنم.

شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بیان کرد: مانوس شدن با قرآن کریم، توفیق انجام اعمال خیرخواهانه را به من هدیه داد.

حاجی رحیمی با بیان اینکه ظهور عشق قرآن در قلب من لطف خداست، تصریح کرد: نمی‌توانم قرآن را زمین بگذارم زیرا آرامش زندگی‌ام به آن وابسته شده است و دوری از قرآن من را آشوب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن انسان را جذب می‌کند، ادامه داد: بزرگترین هدف و آرزوی من در مسیر قرآنی آن است که عامل به قرآن باشم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha