دستورالعمل‌های بهداشتی در مسابقات قرآن رعایت شد
کد خبر: 3995028
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شرکت‌کننده چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم:

دستورالعمل‌های بهداشتی در مسابقات قرآن رعایت شد

شرکت‌کننده چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان در رشته دعاخوانی، بیان کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در طول برگزاری مسابقات به‌خوبی رعایت شد و هر شرکت‌کننده با اطمینان خاطر می‌توانست به اجرای خود بپردازد.

دستورالعمل‌های بهداشتی در مسابقات قرآن استان رعایت شدفاطمه علیپور، شرکت‌کننده چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان در رشته دعاخوانی، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: امسال برای پنجمین بار در مسابقات قرآن شرکت کردم و در رشته دعاخوانی برای اولین بار است که حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی این مسابقات توفیق حضور در رشته‌های قرائت و ترتیل را داشتم، تصریح کرد: سال‌های گذشته در مسابقات قرآن اوقاف در مرحله استانی حائز رتبه دوم شدم.

این چهره‌ جوان قرآنی عامل اصلی ایجاد انگیزه برای حرکت در مسیر قرآنی را تلاش‌های خانواده‌اش دانست و بیان کرد: خانواده‌ام در مسیر قرآن و برای شرکت در مسابقات مرا تشویق و ترغیب می‌کردند به همین علت از کلاس سوم دبستان در مسابقات قرآنی شرکت کردم.

وی روند برگزاری این دوره از مسابقات قرآن را عالی دانست و افزود: در این شرایط کرونایی،  برای جلوگیری از هرگونه تجمع فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌خوبی رعایت کردند و مسابقات به‌صورت انفرادی برگزار شد.

علیپور یادآور شد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در طول برگزاری مسابقات به‌خوبی رعایت شد و هر شرکت‌کننده با اطمینان خاطر می‌توانست به اجرای خود بپردازد.

این قاری قرآن کریم جایگاه داوران بر روی صحنه و نزدیک به متسابقان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته جایگاه داوران برای شرکت‌کنندگان قابل رؤیت نبود، اما امسال هرکس در حضور داوران به اجرا می‌پرداخت و به نظر من این کار اگرچه سبب افزایش اضطراب متسابقان شد اما اعتماد به نفس ما را نیز محک می‌زد و افزایش می‌داد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha