برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4196565
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

سومین کارگاه آموزشی ویژه مخاطبان بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت یازدهم بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، کمیته آموزش بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده، روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سومین کارگاه آموزشی ویژه جشنواره قرآن و عترت را برگزار می‌کند.

بر همین اساس در این کارگاه مباحث فنی مربوط به رشته نقد و تلخیص کتاب به مخاطبان این رشته آموزش داده خواهد شد. سرفصل‌های این کارگاه شامل، معرفی رشته، نکات مهم داوری، اشکالات رایج، معرفی آثار برتر و تحلیل آثار جشنواره‌های قبل است. 

مدرس این کارگاه که یازدهم بهمن‌ماه ساعت 14 به صورت مجازی برگزار می‌شود، حسین تقی‌پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن‌ الکریم است. مخاطبان برای بهره‌مندی از مطالب مطرح شده در این کارگاه می‌توانند به نشانی https://vc.behdasht.gov.ir/quran مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مسئولان مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت این کارگاه‌ها با هدف ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﺣﺮﻓﻪای و ﮐﺎرﺑﺮدی ﺷﺮﮐﺖﮐﻨﻨﺪﮔﺎن در قالب جلسات وبیناری ﺑﺮﮔﺰار ﻣﯽﺷﻮد.

این کارگاه‌ها در دو سطح کشوری و دانشگاهی برگزار خواهد شد که در سطح کشوری به صورت متمرکز و بر اساس بخش‌ها و رشته‌های جشنواره با اولویت رشته‌های پرمخاطب است. دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسری کشور نیز کارگاه‌هایی را به صورت حضوری و بر اساس برنامه ابلاغی برگزار خواهند کرد.

یادآور می‌شود، بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود. همچنین نفرات برگزیده مرحله کشوری به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه می‌یابند. 

آزاده حاجی‌غلامی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha