برپایی کارگاه‌های آمادگی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4194012
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

برپایی کارگاه‌های آمادگی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

کمیته آموزش جشنواره قرآنی وزارت بهداشت سلسله کارگاه‌های آموزشی به منظور آمادگی بیشتر استادان، کارکنان و دانشجویان حاضر در این جشنواره را برنامه‌ریزی کرده است.

برگزاری کارگاه‌های آمادگی حضور در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، کمیته آموزش بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در راستای افزایش سطح کیفی مخاطبان در این جشنواره، سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را با حضور مدرسان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌کند.

بر همین اساس اولین کارگاه از این مجموعه سه‌شنبه 26 دی‌ماه با موضوع «ترتیل و تحقیق» قرآن کریم و با مدرسی حامد ولیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان برپا می‌شود.

این کارگاه سه‌شنبه، 26 دی‌ماه، ساعت 13 به صورت مجازی برگزار می‌شود و در آن به سرفصل‌هایی همچون نکات مهم داوری در تلاوت و ترتیل، اشکالات رایج، تحلیل تلاوت شرکت‌کنندگان و ... پرداخته می‌شود.

مخاطبان متقاضی حضور در این کارگاه می‌توانند از طریق https://vc.behdasht.gov.ir/quran در نظر گرفته شده از مباحث مطرح شده بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از آبان‌ماه آغاز شده و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت. این دوره در هشت بخش و 71 رشته برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha