رشته‌ای قرآنی ویژه دانشجویان جدیدالورود + صوت
کد خبر: 4194376
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
مسعود وادی‌پور خبر داد:

رشته‌ای قرآنی ویژه دانشجویان جدیدالورود + صوت

مسئول دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از اختصاص یک رشته خاص به دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: طی این رشته دانشجویان سال اولی با شهدای قرآنی بیشتر آشنا می‌شوند.

رشته خاص جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برای دانشجویان جدیدالوورود + صوت

مسعود وادی‌پور، مسئول دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اختصاص یک رشته جدید در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت گفت: در این دوره رشته ویژه‌ای را برای جدیدالورودها در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در رشته ایثار و شهادت، زندگی‌نامه شهدای قاری و حافظ قرآن کریم بیان می‌شود. منابع این رشته، کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی، و کتاب «چهار روایت»، تهیه شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، است. 

مسئول دبیرخانه بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: برای استقبال بیشتر، حجم منابع مناسب در نظر گرفته شده است. متقاضیان با مراجعه به سامانه‌ quran.behdasht.gov.ir ذیل بخش معارفی، ثبت‌نام کنند. دانشجویان سال اولی، علاوه بر این رشته امکان ثبت‌نام در دیگر رشته‌ها را دارند. 

وی با اشاره به اینکه رشته ایثار و شهادت در سال اول جشنواره صرفاً در مرحله دانشگاهی اجرا می‌شود و مرحله کشوری ندارد، گفت:‌ امیدوارم در سال‌های آتی به مرحله کشوری نیز افزوده شود.

مسئول دبیرخانه بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: بخش «رویداد هفتگی» نیز در ایام ثبت‌نام برپا و در این بخش به مدت 10 هفته آزمون‌هایی که هر یک 12 سؤال چهارگزینه‌ای دارد، برگزار می‌شود. در پایان هر هفته پنج نفر معرفی و تجلیل می‌شوند. همچنین در پایان 10 هفته از بین 50 برگزیده به افراد حائز بیشترین امتیاز، هدایایی اعطا خواهد شد. 

وی تصریح کرد: تاکنون 9 آزمون از آزمون‌های هفتگی بخش ویژه برگزار شده و آخرین آن طی هفته آینده برپا خواهد شد.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha