بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868683
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی - اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان چهار محال وبختیاری به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم‌نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل، به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که به فرموده مقام معظم رهبری انتقام خون شهید ، سخت و شکننده خواهد بود.

اتحادیه مؤسسات قرآن وعترت چهارمحال‌وبختیاری شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، آزادی‌خواهان در جهان، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت گفته، از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر جمیل خواهانیم.

مدال پر افتخار شهادت زیبنده همچو تو سرداری است، تو رفتی اما راهت ادامه دارد. إن‌شاءالله

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha