اخلاص، ولایت‌مداری و روحیه جهادی؛ عوامل محبوبیت سردار شهید سلیمانی
کد خبر: 3868968
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

اخلاص، ولایت‌مداری و روحیه جهادی؛ عوامل محبوبیت سردار شهید سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری گفت: اخلاص، ولایت‌مداری و روحیه جهادی سردار شهید سلیمانی سبب شد به محبوبیت و اقتدار بالایی برسد، اگرچه در این جایگاه هیچگاه به دنبال کار تبلیغاتی برای مطرح ساختن خودش نبود.

اخلاص، ولایت‌مداری و روحیه جهادی؛ عوامل محبوبیت سردار شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید صفی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در تشریح دلایل محبوبیت این شهید بزرگوار، اظهار کرد: اخلاص این سردار شهید از او یک مدیر جهادگر در تراز انقلاب اسلامی ساخته بود.

وی افزود: اخلاص، ولایت‌مداری و روحیه جهادی سردار شهید سلیمانی سبب شد به محبوبیت و اقتدار بالایی برسد، اگرچه در این جایگاه هیچگاه به دنبال کار تبلیغاتی برای مطرح ساختن خودش نبود و همین اخلاص سبب محبوبیتش در میان مردم ایران و بلکه در سراسر دنیا شد.

حجت‌الاسلام صفی با اشاره به شهادت شخصیت‌های انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: خون این مظلومان سبب شکل گرفتن اتحاد و به چالش کشیده شدن استکبار شد و شهادت سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر ولایت نیز بدون ثمر نخواهد بود.

مدرس گروه معارف اسلامی دانشگاه شهرکرد تأکید کرد: شهادت سردار سپاه اسلام سبب اتحاد و همبستگی روز افزون جبهه مقاومت خواهد شد و امید است که این جبهه بتواند برای همیشه ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم را از منطقه پاک کند.

حجت‌الاسلام صفی در خصوص اقدام ترامپ برای ارتکاب این جنایت، تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی از زمان قدرت گرفتن داعش، با مدیریت هوشمندانه توانست این غده سرطانی را از بین ببرد و به علاوه توانست جبهه مقاومت را به انسجام و سازمان‌یافتگی امروزش در عراق، سوریه، لبنان، بحرین و تمام ممالک اسلامی برساند.

وی ادامه داد: لذا دشمن همواره به دنبال این بود که این فرمانده شجاع را به شهادت برساند که البته بارها نقشه ترور وی را کشیده بودند و اینبار توانستند با کسب اطلاعات دقیق، نقشه شوم خود را عملی کنند و این سردار را به شهادت برسانند.

حجت‌الاسلام صفی با بیان اینکه نظیر سردار سلیمانی در کشور فراوانند، اضافه کرد: دشمنان گمان می‌کنند که ایران فقط یک سردار سلیمانی دارد اما باید بدانند که صدها سردار سلیمانی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت، تربیت‌یافتگان مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری در کشور هستند که راه مقاومت را ادامه دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد بیان کرد: بعد از این حادثه، سیاستمداران آمریکایی خودشان اذعان کردند که این اقدام از جانب ترامپ یک اشتباه بسیار بزرگ بود، باید دانست که آنان هر روز به دنبال عملی کردن یک نقشه شوم علیه کشور و نظام هستند که این رویکرد را در مواردی چون برجام، معاهدات بین‌المللی، مذاکذه و ... مشاهده کردیم، لذا ملت باید هوشیار باشد و فریب دشمنان را نخورد.

وی با اشاره به ضرورت برداشتن گام بعدی ایران در کاهش تعهدات برجامی، گفت: ایران باید در این موضوع تجدید نظر کند که البته این رویه اخیراً از سوی دولتمردان کشورمان مشاهده می‌شود، لذا روند کاهش تعهدات برجامی باید سریع‌تر پیش برود و ضربه مهلکی بر پیکره استکبار باشد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در پایان گفت: با شهادت شهید سپهبد سلیمانی، جبهه مقاومت به برای انتظام بیشتر تلاش افزون‌تری خواهد کرد چرا که اعضای این جبهه سردار شهید سلیمانی را از جان خود بیشتر دوست داشتند و قطعاً برای انتقام خون مظلوم کوتاه نخواهد آمد و برخورد شدیدی با استکبار جهانی خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha