میزبانی مسجد امام حسین(ع) از نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی + عکس
کد خبر: 4183481
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

میزبانی مسجد امام حسین(ع) از نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی + عکس

دومین نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران در مسجد امام حسین(ع) برپا شد.

دومین نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی با بازدید حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران

به گزارش ایکنا، دومین نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی حجت‌الاسلام علی رجبی، حافظ قرآن، مفسر و مدرس دوره‌های تدبر در قرآن روز گذشته، 30 آبان‌ماه در مسجد امام حسین(ع) برپا شد.

این نمایشگاه به همت حوزه علمیه امام حسین(ع) با نمایش قریب 33 اثر اینفوگرافیک با موضوعاتی چون برابری معنوی مرد و زن در قرآن، پیامدهای فردی و اجتماعی بی‌اخلاقی، دنیایی آباد و خالی از فساد، حق‌شناسی دلیلی بر عزاداری اهل‌بیت(ع)، اقسام خانواده در قرآن، اقسام اشک در قرآن، راه نجات در دنیا و ... برپا شد.

در هنگام برپایی این نمایشگاه، مباحث یکی از اینفوگرافیک‌ها با عنوان دوربین حفاظت و نظارت خداوند، به طلاب حوزه علمیه امام حسین(ع) از سوی حجت‌الاسلام علی رجبی، حافظ، مدرس و مفسر قرآن تدریس شد. وی طی این نشست بر ضرورت انتقال مفاهیم به عموم جامعه با بهره‌گیری از ابزارهای نوین، جذاب، تصاویر و انتقال آموزه‌های قرآنی به صورت قطره‌چکانی و سریع و قابل فهم برای عموم جامعه و تبیین راهکارهای ارتباط سازنده جامعه با اینفوگرافیک‌ها، تأکید کرد.

بازدید حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران از این نمایشگاه، برپایی کارگاه آموزشی برای عموم نمازگزاران و بازدیدکنندگان پس از اقامه نماز ظهر و عصر از دیگر برنامه دومین نمایشگاه اینفوگرافیک‌های قرآنی بود.

یادآور می‌شود، سومین دوره این نمایشگاه پنجشنبه، دوم آذرماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در محله خوش‌ جنوبی برپا خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha