ثبت‌نام هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی
کد خبر: 4194185
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

ثبت‌نام هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به صورت جمعی در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی

به گزارش ایکنا، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد و در بخشی از آن هیئت رئیسه این دانشگاه در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت  ثبت‌نام کردند. 

در بخشی از این جلسه مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارشی از روند ثبت‌نام و مراحل برگزاری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت در این دانشگاه ارائه داد و در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این جشنواره پرداخت.

در ادامه این جلسه علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سایر اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه ضمن دعوت از همه همکاران خود، برای حضور در جشنواره، به منظور مشارکت حداکثری دانشگاهیان در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، به صورت جمعی ثبت‌نام کردند.

رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دانشگاهیان برای شرکت در این جشنواره و شکل‌گیری رقابت معنوی در سایه قرآن‌ کریم، دعوت کردند.

ثبت‌نام برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از اواسط آبان‌ماه شروع شده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha